Huis / woning
Producten en diensten
Zakelijk
Producten en diensten
Laatste inspiratie
Particulier
Zakelijk
Over Aalberts

Interview met Zwier van der Weerd op RTV794

 

Afgelopen week is onze directeur, Zwier van Weerd, geïnterviewd door RTV794 over de overname van Dijkstra Installateurs in Epe. In dit gesprek vertelt hij over de achtergrond van deze strategische stap en wat het betekent voor de toekomst.
Wij zijn ontzettend trots op deze mijlpaal en kijken uit naar de mooie kansen die dit biedt voor beider organisatie én klanten.

 

Beluister het volledige interview hieronder

Onze pijlers

 

Toekomstgerichte duurzame oplossingen voor particuliere en zakelijke opdrachtgevers.

Kwaliteit

Hoge kwaliteitstandaard

Service

Service is vanzelfsprekend

Persoonlijk

Persoonlijk contact

Compleet

Duurzame oplossingen 

Dijkstra Epe | Installateurs is een allround installatiebedrijf met meer dan 30 jaar ervaring in de regio Epe. Het bedrijf biedt een breed scala aan diensten op het gebied van elektrotechniek, werktuigbouw en service & onderhoud. Hun expertise omvat onder andere loodgieterswerk, sanitair, verwarming, ventilatie, airconditioning, beveiliging en domotica. Zowel particulieren als bedrijven en instellingen kunnen bij Dijkstra Epe terecht voor ontwerp, advies, calculatie, uitvoering en onderhoud van technische installaties.

 

Het team van Dijkstra Epe bestaat uit ongeveer 30 betrokken en vakkundige medewerkers. Zij streven naar kwaliteit, vakmanschap, vertrouwen en duurzaamheid in al hun projecten. Het bedrijf is lid van brancheorganisaties zoals Uneto-Vni, VEB en NVKL, wat hun vakmanschap en expertise in de installatietechniek, beveiliging en airconditioning onderstreept. Daarnaast zijn ze 24/7 bereikbaar voor storingen, wat hun toewijding aan klanttevredenheid benadrukt.

 

In november 2024 is Dijkstra Epe overgenomen door Aalberts Installaties uit Oene. Deze overname is gericht op schaalvergroting en het waarborgen van de continuïteit en toekomstbestendigheid van het bedrijf. Beide bedrijven delen dezelfde kernwaarden en streven naar een nauwe samenwerking om elkaars kennis te delen en de dienstverlening verder te verbeteren. De overname heeft geen gevolgen voor het personeel, en de klanten zullen geen veranderingen merken in de service.